Servis ELALL
Programový systém Riadenie servisu zabezpečuje kompletnú agendu, potrebnú pre chod servisnej firmy.
Program pôvodne špecializovaný pre servis spotrebnej elektroniky vyhovuje aj pre prácu v iných oblastiach servisu – počítače, mobilné telefóny, autoservis, pneuservis, elektrické kosačky, atď.
Jeho využitie je možné v každej oblasti, kde sa vykonávajú technické servisné služby.
Tvorcovia programového systému zautomatizovali maximálne množstvo činností pri práci so zákazkami, s väzbami na skladové hospodárstvo i objednávkový systém. Systém je komplexný z hľadiska napojenia na účtovníctvo a mzdy
Verzie programu
- Riadenie servisu – kompletný systém pre servis vrátane prepojenia na sklad a objednávkový systém
- Servis fiškálnych pokladníc – riadenie servisu je obohatené o špeciálne funkcie
- Evidencia opráv – zjednodušený systém sledovania opráv s tlač
- Servis master modul – špecifická nadstavbová časť programu pre servisné centrály, ktorá zabezpečuje zber a sumarizáciu dát z podriadených servisov (pobočiek) a ich následné spracovanie
Hlavné vlastnosti
- príjem zákazky (opravy) s tlačou príslušných protokolov pre zákazníka
- sledovanie stavu zákazky
- náväznosti na termíny ukončenia
- v náväznosti na stav potrebného materiálu v sklade
- automatické prideľovanie priority zákazke v závislosti od typu opravy a stavu materiálu na zákazku
- oznamovanie zákazníkom o ukončení opravy rôznymi formami (listom, faxom, automatickým vytvorením e-mailu, automatickým odoslaním SMS správy) vrátane možnosti automatického zaúčtovania oznamovaného hlásenia do ceny opravy
- ukončovanie a vydávanie zákazky s tlačou príslušných dokladov (doklad o prevzatí prístroja z opravy, pokladničný doklad cez elektronickú registračnú pokladnicu alebo faktúra) s automatickým vyskladnením príslušného materiálu zo skladu
- podpora pre publikovanie stavu opráv na Internete
Efektivita a automatizácia práce
- jednoduché filtrovanie prehľadu zákaziek
- rýchly spôsob sledovania odosielania opráv zo servisu
- možnosť sledovania a zúčtovania skladného a prepravného do ceny opravy
- podpora pre vyplňovanie IRIS kódov (špecické pre servis značkovej elektroniky)
- automatická tvorba elektronických hlásení – podpora značiek SONY, PHILIPS, PANASONIC, THOMSON, SAMSUNG, JVC…) v predvolených formátoch alebo vo formáte EACEM (formát PHILIPS)
- automatické vytvorenie faktúry garantovi za vykonané záručné opravy v príslušnom období z vytvorením hlásenia v žiadanej elektronickej podobe
- vytvorenie podkladov pre mzdy technikom vrátane prenosu do mzdovej agendy ELALL
- sledovanie opráv v externých servisoch s možnosťou zasielania údajov o oprave elektronickou formou – možná komunikácia medzi servismi rôznych firiem používajúcich programové vybavenie ELALL
- elektronická komunikácia (Servis master modul) medzi centrálnym servisom a pobočkami v sieti servisov
- Prepojenie s registračnými pokladnicami – je zabezpečená podpora všetkých typov registračných pokladníc EURO a fiškálnych tlačiarní EFOX slovenského výrobcu ELCOM
- automatické účtovanie faktúr a pokladničných dokladov s tvorbou knihy DPH pri použití účtovníctva ELALL
Prepojenie na skladové hospodárstvo (len plná verzia)
- priama väzba na skladové hospodárstvo, práca z aktuálnymi stavmi pri tvorbe požiadaviek na opravu – program je koncipovaný ako nadstavba skladového systému
- sledovanie materiálu na nevydaných opravách (už zabudovaného do zariadenia)
- automatická tvorba podkladov pre objednávku dodávateľom na základe požiadaviek technikov na materiál na opravy
- odosielanie objednávok i elektronickou formou s programovým vytvorením e-mailovej správy, podpora formátov elektronických objednávok rôznych dodávateľov
- sledovanie plnenia vystavených objednávok
- automatická zmena priority zákazky na základe pohybu tovaru v sklade (napr. po príjme tovaru do skladu)
- automatická tvorba výdajky (na pozadí) pri vydávaní zariadenia z opravy