Servis

reklamacia2 Reklamačný poriadok

  • záručná lehota na výrobky je uvedená v záručnom liste, na pokladnice je 24 mesiacov,
  • ak sa vyskytne počas záručnej doby závada spôsobená výrobnou chybou alebo vadou materiálu, bude bezplatne odstránená,
  • pri uplatnení záruky je kupujúc povinný predložiť platný záručný list a doklad o kúpe
  • Reklamačný poriadok sa riadi

            Zmluvnými podmienkami opravy

 

zarucny_list Záručný list musí obsahovať

  • typ výrobku, 
  • výrobné číslo,
  • potvrdenie predaja (dátum predaja, pečiatka, podpis a adresa predajcu)

 

ulica1 Záruka stráca platnosť ak

  • bol záručný list neúplný alebo neoprávnene zmenený,
  • bol zmenený typ výrobku alebo výrobné číslo na zariadení
  • neprávnená osoba pozmenila údaje v záručnom liste
  • nebol dodržaný správny spôsob používania a údržby   výrobku uvedeného v užívateľskej príručke
  • bol zistený neodborný alebo neoprávnený zásah na zariadení
  • mechanické poškodenie zariadenia bolo spôsobené užívateľom
  • závada bola spôsobená cudzími látkami, ktoré vnikli do zariadenia
  • závadu spôsobil užívateľ skladovaním alebo    prevádzkovaním zariadenia v nevhodnom prostredí      (vlhké, prašné, chemicky agresívne prostredie)
  • bolo zariadenie pripojené na iné, než predpísané sieťové zariadenia

 

Certifikát opráv registračných pokladníc Certifikát opráv fiškálnych tlačiarní